akreditace MV AK/PV-287/2017
Program je určen pro:
Cílem vzdělávacího programu je zvýšení kompetencí, prohloubení klíčových znalostí a dovedností pracovníků činných ve veřejné správě, kteří se věnují sociální, rodinné nebo zdravotní problematice, při adekvátní komunikaci se svými klienty. Jednotlivé cíle: zvýšení kompetencí v oblasti komunikačních dovedností - verbálních i neverbálních, prohloubení dovedností v oblasti kladení otázek a rozpoznání vhodnějších otázek pro efektivnější práci s klientem, vedení efektivnějšího rozhovoru s klientem, osvojení si dovedností pracovat prostřednictvím rozhovoru s motivací klientů.
Termín konání: |
1. a 4. prosince 2017 |
Harmonogram výuky: | 16 vyučovacích hodin dvoudenní vzdělávací akce |
Místo konání |
učebna EDLiT s.r.o. |
Lektorka: | PhDr. Simona Skřičková |
Cena kurzu: | ZDARMA! Financováno z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost |
V případě zájmu o toto školení nás prosím kontaktujte a my Vám poskytneme více informací.
Více informací o projektu a přehled všech nabízených seminářů naleznete zde.
Ing. Jana Mrózková, 737 436 820, mrozkova@edlit.cz
Bc. Martina Sikorová, 734 582 235, sikorova@edlit.cz
Rádi Vám zodpovíme jakékoliv další dotazy!